29 maart 2010 Inzamelingsactie

Vanuit de ouders van Thordis de Keijzer zijn er wat ideeën ontstaan om het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam te helpen. In 2008 en 2009 was Thordis daar in behandeling en is dus vaak in het ziekenhuis geweest. Helaas heeft ze de strijd verloren en is ze niet meer bij ons. Haar ouders willen graag nog iets doen om zo voor andere kinderen de behandelingen en opnames in het ziekenhuis wat aangenamer te maken.

Het is met name opgevallen dat er te weinig dvd’s en kinderboeken zijn. Ook zijn er geen boeken voor ouders om te lezen. Daarnaast waren er weinig prikcadeautjes die leuk zijn voor kinderen. Nu zijn we dus op zoek naar personen en bedrijven die ons kunnen helpen. Uiteraard zijn ook andere ideeën en persoonlijke acties welkom.

Waar zijn we naar op zoek:
• Originele Dvd’s
• Kinderboeken
• Boeken
• Gezelschapsspellen
• Prikcadeautjes (Bijvoorbeeld, kleine relatiegeschenken)

Heeft u een idee laat het ons weten. Stichting Dromenvanger en de
ouders van Thordis zullen er op toezien dat dit bij de juiste personen van het Sophia Kinderziekenhuis terecht komt.

12 oktober 2009 Verslag Tuners for Thordis

Op 12 september 2009 hebben wij Tuners for Thordis georganiseerd op het terrein van Velo Beheer in Barendrecht.

De dag is super verlopen en ondanks dat het minder druk was dan we hoopten hebben we veel positieve reacties gehad.

Augustus 2009 Update Tuners for Thordis

Tuners for Thordis * 12 september 2009 * Terrein Velo Beheer * Achterzeedijk 57 * Barendrecht * Terrein is vanaf 11.00u geopend voor publiek * Prijsuitreiking is om 16.30u * Terrein sluit om 18.00u * Toegangsprijs is € 2,00 per persoon * Deelname per auto is € 10,00 * Tussen 9.00u en 10.30u kan je met je auto het terrein op, mocht dit een probleem zijn, laat ons dit dan tijdig weten! *

Augustus 2009 Tuners for Thordis

Op 12 september 2009 organiseren wij een benefiet voor Thordis. Op het terrein van Velo Beheer in Barendrecht komen zo'n 200 getunede auto's bij elkaar. Er zijn 21 bekers te winnen in verschillende categoriëen. Verder zijn er springkussens voor de kinderen en nog veel meer. Binnenkort meer informatie over de tijden en toegangsprijs!